Müşteri : BioBellinda

Tarih: 2021

Hizmetler

  • Freshchat ile WhatsApp, Facebook ve web sitesinin entegrasyonunu gerçekleştirdik.
  • Firmanın web sitesine web chat ikonu yerleştirdik.
  • Advance Automotions uygulamasını kurduk.

Website: biobellinda.com.tr

Durum Tespiti

  • Geniş bir satış ağı ve müşteri kitlesi olan firma, portföy yönetimini tek bir numara ile WhatsApp Web üzerinden yürütmeye çalışıyordu. Farklı kanallar üzerinden gelen mesajların yönetiminde zorluk yaşanıyordu.

Firma Hakkında

20 yıl önce yüzde 100 Türk sermayesiyle kurulan BioBellinda, doğrudan satış ve e-ticaret alanında faaliyet gösterir. Kozmetik ve temizlik ürünleri kategorisinde oldukça geniş bir ürün yelpazesi bulunur. Doğrudan satış yöntemi sayesinde yurt içi ve yurt dışında pek çok insana kazançlı iş imkanı sağlar. 34 ülkede aktif satış yapan markanın 500 bine yakın satış danışmanı vardır. Doğaya ve insan sağlığına saygılı temizlik ve kişisel bakım ürünleri üreten BioBellinda yüksek teknolojiye ve uzman kadroya sahiptir. BioBellinda, müşterileri ve satış temsilcileriyle etkili bir iletişim kurabilmek için Freshchat uygulamamızı kullanmayı tercih etti.

Proje Hakkında

500 binden fazla müşteri temsilcisi bulunan firma web sitesi, Facebook ve WhatsApp üzerinden gelen tüm mesajları tek bir numara üzerinden yönetmeye çalışıyordu. Bu durum müşteri taleplerinin doğru ve aktif olarak karşılanmasında zaman kaybı yaratıyordu. Freshchat uygulamamızı WhatsApp ile entegre ederek üç farklı kanaldan gelen mesajların hızlı ve doğru biçimde yanıtlanmasına zemin hazırladık. Artık üç farklı kanaldan gelen mesajlar bir havuzda toplanıyor ve ilgili müşteri temsilcileri tarafından kolayca yanıtlanıyor.

Firmanın web sitesine web chat ikonu yerleştirdik. Siteye gelen müşteri otomatik triggered mesajlarıyla karşılanmaya başladı. Müşteri kendisine ait ID bilgileriyle giriş yaptığında profili görüntülenebilir hale getirildi. Advance Automotions uygulamamız sayesinde KVKK gibi bilgiler sayfada otomatik olarak görüntülenebilir oldu. Bu özellik Freschat uygulamamıza bağlı olarak aktifleştirildi. Freshchat ile WhatsApp kurulumunda OTP onay sistemini de kullanılabilir duruma getirdik. Firmaya sunduğumuz hizmetlerimiz sayesinde mesaj ve iletişim yönetiminde düzeni sağladık. Firmanın, müşterilerine tek bir ekran üzerinden ulaşabilmesine ve hızla cevap verebilmesine imkan tanıdık. Markalarınızın müşterilerle olan iletişimini belirli bir düzene oturtmak isterseniz size sunacağımız uygulamalarımızdan faydalanabilirsiniz. 

Satış ve Operasyon Süreçlerinizi Otomasyona Kavuşturun !