freshdesk

Bir Yardım Masası Sisteminin İşletmenize Katacağı 3 Şey!

freshdesk

Her bir müşteri ve onların talep ve şikayetleri firmalar için değerlidir. Ancak bir an gelir ki, artan talep ve mesajlarla ve bunların oluşturduğu ticket’larla başa çıkamaz hale gelirsiniz. İşte o zaman devreye yardım masası sistemleri giriyor. Gelin yardım masası yazılımları sayesinde bu tarz durumlarla ve daha birçok sorunla başa çıkmayı nasıl kolaylaştırabilirsiniz, birlikte inceleyelim.

Ticket Yönetimi Eşittir Müşteri Memnuniyeti

Çok fazla müşteri talebi ve mesajı gelip bunlar sistemde ticket’a dönüştüğünde, bir bakarsınız binlerce hatta daha fazla ticket’ınız oluşmuştur. Bu da her bir ticket’la teker teker ilgilenen müşteri temsilcileri için baş edilmesi gereken bir ticket yığını demektir. Bu sebepten daha öncelikli ve acil olan ticket’lar arada kaynayabilir ve dikkatten kaçabilir. Ancak eğer bir yardım masası yazılımı kullanıyorsanız, hem müşteri temsilcilerinin teker teker her bir ticket’la manuel olarak ilgilenmesine gerek kalmaz hem de önemli ticket’lar hiçbir zaman gözden kaçmaz. Bu da tüm müşterilerin memnuniyeti demektir ve müşteri memnuniyeti bir firma için hem maddi hem manevi bir değerdir.

Ekip Çalışmasını Verimli Hale Getirin

Bir yardım masası yazılımı ile ticket’ları belirli bir müşteri temsilcisi grubuna atayabilir, kategorilere ayırabilir, önceliklerine göre sıralandırabilirsiniz. Böylece kimin hangi ticket üzerinde çalışacağı önceden belli olur ve birden fazla kişinin aynı ticket’a bakmasına gerek kalmaz. Ayrıca hangi ticket’ın daha öncelikli olduğu konusu da kesinleşmiş olur. Bunun yanı sıra, birçok yardım masası yazılımında bulunan otomasyon özelliğiyle zaman alan rutin task’ları otomatik olarak sistem vasıtasıyla halledebilirsiniz. Böylece siz de daha öncelikli olan sorunlarla ilgilenmeye zaman bulabilirsiniz. Unutmayın ki, daha verimli çalışan bir ekip bir firmanın başarısı için her şey demektir.

Detaylı Raporları Avantaja Çevirin

Yardım masası sisteminin hazırladığı detaylı raporlarla, hangi müşteri en çok ticket’tan sorumlu ve hangi müşteri firmanıza daha çok değer kazandırıyor, bunları görebilirsiniz. Bu şekilde müşteri desteği konusunda bir yol haritası çizebilir ve bu sayede müşterilerinize daha iyi destek hizmeti sunabilirsiniz. Ayrıca bu detaylı raporlar sayesinde, müşteri temsilcileriniz işlerini ne kadar iyi yapıyor, hangileri müşterilere cevap vermede öne çıkıyor, bunları görebilir ve ekibinizin performansını doğru verilerle ölçebilirsiniz. 

Bu ve bu gibi avantajlardan dolayı, eğer büyümeyi planlayan bir işletmeyseniz, müşteri desteği için bir yardım masası sistemi kullanmanız kaçınılmazdır.  Bu yazıyı okuduktan sonra siz de yukarıda saydığımız özelliklerden hepsini ve daha fazlasını barındıran bir yardım masası yazılımı seçmeye karar verdiyseniz, size önerimiz Freshdesk’i kullanmanız olacaktır. Çünkü Freshdesk sisteminde müşterilerinizin memnuniyeti ve ekibinizin daha iyi performans gösterebilmesi için gerekli her şey düşünülmüştür. Eğer siz de Freshdesk’le ilgili daha detaylı bilgi almak ve danışmanlığımızdan yararlanmak isterseniz buradan uzmanlarımıza danışabilirsiniz.

  • peranet
  • Zoho
  • Gsuite
  • Danışmanlık
  • CE
  • CX
  • CRM
  • CS