Blog

Freshcaller, Sağlık ve Konaklama Sektörleri Çağrı Merkezlerinde Devrim Yaratıyor

Freshcaller, Sağlık ve Konaklama Sektörleri Çağrı Merkezlerinde Devrim Yaratıyor Freshcaller, 90’dan fazla ülkede yardım hattı kurmanıza yarayan, yazılım veya donanım kurmaksızın internet üzerinden kolayca çalıştırabileceğiniz bulut tabanlı bir çağrı merkezi sistemidir. Sağlık turizmi ve konaklama sektörü gibi birbirinden farklı alanlarda faaliyet gösteren işletmeler için birçok avantaja sahiptir, eğer siz de [...]

Freshdesk Linked Tickets’la Daha Hızlı Kriz Yönetimine Evet!

Kurumsal bir şirket olarak, örneğin internet sitenizde bir sorun olduğunu ve bununla ilgili sitenizi kullanan müşterilerinizden bir sürü mesaj aldığınızı hayal edin. Bütün müşteri temsilcileri bu mesajlarla ayrı ayrı başa çıkmaya çalışacak, beş tane temsilciniz varsa beşi de ne olduğunu öğrenmek ve müşterilere doğru bilgi vermek için ayrı zaman harcayacaktır. [...]

Freshdesk Başarısını Omnichannel Özelliğine Borçlu

Müşteri destek hizmetlerinde öncü olan Freshworks ürünü Freshdesk, birleşik kanallardan oluşan bir arayüz kullanmasıyla yani Omnichannel özelliğiyle hem işletmelere ve işletmelerin çalışanlarına, hem de müşterilere daha hızlı ve etkili bir deneyim sunuyor. Siz de bir işletme yöneticisiyseniz ve Freshdesk’in Omnichannel özelliğinin detaylarını, işletmeniz için ne gibi faydalar sağladığını merak ediyorsanız, [...]

whatsapp

Whatsapp Ödemeler Özelliği, İşletmelere Çevrimiçi Satışlarda Yeni Bir Soluk Getiriyor

15 Haziran 2020’de ilk olarak Brezilya’daki bankalar için başlatılan Whatsapp üzerinden işletmelere ödeme yapılması uygulaması dijital dünyada da varolması zorunlu hale gelmiş bütün işletmelere yeni bir soluk getirdi. Büyük Brezilyalı bankaların kullanmaya başladığı Whatsapp Ödemeler Özelliği, yerel işletmelerle Whatsapp üzerinden mesajlaşırken, Whatsapp uygulamasından çıkmadan sipariş verip ödeme yapabilmenize olanak tanıyor. [...]

Whatsapp’tan gelen müşteri adaylarını bir kenara atmayın, değerlendirin!

Freshchat, WhatsApp’tan gelen konuşmaları yanıtlamanıza ve yönetmenize yardımcı olan bir uygulamadır. Bu uygulama sayesinde yaklaşık 1.5 milyar insanın kullandığı bir platform olan WhatsApp’taki müşteri veya müşteri adaylarıyla olan yazışmaları kolayca yanıtlayıp yönetebilirsiniz. Böylelikle bu sistem sizin müşterilerinize, müşterilerinizin size daha kolay ulaşmasına yardımcı olur. Freshchat sayesinde, müşterilerilerinize daha hızlı cevap [...]

Whatsapp Mesaj Şablonlarının ABC’si

Markaların 7/24 çevrimiçi ulaşılabilir olmasının giderek değer kazandığı bugünlerde, müşterilere anında yanıt verebilmek her zamankinden daha önemli hale geldi. Bunu kolaylaştıran en önemli araçlardan biri ise Whatsapp Mesaj Şablonları. WhatsApp Business API’nin önemli bir özelliği olan Mesaj Şablonları basitçe işletmelerin müşterileri cevaplamak için kullandıkları genelgeçer ve birçok duruma uyan mesaj [...]

FRESHDESK – Saha Hizmet Yönetimi

Bazı müşteriler, işletmelerin sundukları ürün ve hizmetleriyle ilgili teknik destek biriminden yerinden yardım talep eder. Ne yazık ki, teknik destek birimleri de çalışmalarının iyi planlanamamasından dolayı genellikle gecikir, çeşitli görev engelleriyle karşılaşır veya işin gerektirdiği bilgi beceriden eksik kalırlar. - bunların hepsi de kalitesiz bir müşteri hizmetine yol açar - [...]

E-posta ile Pazarlama En Çok Müşteri Kazandıran Yöntem

Pazarlama uzmanları arasında yapılan araştırma sonuçlarına göre e-posta ile pazarlama ve içerik pazarlama  müşteri kazanmada en etkili iki yöntem olarak öne çıkıyor. Ascend2’nin 244 yönetici ile yaptığı araştırma sonuçlarına göre e-posta yoluyla pazarlama ve içerik pazarlama %45’lik yüzdeyle dijital pazarlama verimliliğinde ilk iki sırada yer alıyor. %39’la 3. sırada yer alan Sosyal […]

Etkili Bir Müşteri Adayı Edinme Yöntemi

  E-POSTA ADRESLERİNİ TOPLAMA: Gün içinde ürün veya hizmetlerinizi merak edip sitenizi ziyaret eden fakat iletişime geçmeden terk eden ziyaretçileriniz olabilir. Ürün/hizmetlerinize ilgi duyan kişilerle iletişiminizi güçlendirmek ve ilgilerini sıcak tutarak onları müşteri olarak kazanabilmek için kullanabileceğiniz en etkili yöntemden biri e-posta pazarlamadır. Ziyaretçilerinizi tekrar siteye çekmek ve müşteriniz olarak […]

Yılbaşı E-posta Kampanyaları

YILBAŞI GİBİ YOĞUN DÖNEMLERDE E-POSTA GÖNDERİMİ YAPARKEN İŞİNİZE YARAYACAK İPUÇLARI Yıl sonu-yılbaşı alışveriş kültüründe yılın en yoğun dönemlerindendir. Bu özel dönemde daha fazla satış yapmanıza yönelik, müşteri adaylarınızın e-posta kutularında fark edilmeniz ve iletilerinizin okunmasına yardımcı olacak bir takım öneriler hazırladık: Erken Planlama Geç kalınmış veya son dakikaya bırakılmış bir kampanya […]

9 E-posta Pazarlama Hatası

E-Postalar söz konusu olduğunda yapmış olduğunuz herhangi bir hata itibarınıza zarar verebilir. E-postalarınız satışları ve potansiyel satışları üretmiyorsa, e-posta pazarlama sürecinizin bakım gerektirmesi gerektiği anlamına gelir. Bu durumda e-posta hatalarından kaçınmak için gerekli adımları listeledik.     KAYIT FORMUNUN KÖTÜYE KULLANILMASI Harika bir kayıt formu nasıl hazırlarsınız? Kayıt formunuzun işlevsel, […]