Blog

FRESHDESK – Saha Hizmet Yönetimi

Bazı müşteriler, işletmelerin sundukları ürün ve hizmetleriyle ilgili teknik destek biriminden yerinden yardım talep eder. Ne yazık ki, teknik destek birimleri de çalışmalarının iyi planlanamamasından dolayı genellikle gecikir, çeşitli görev engelleriyle karşılaşır veya işin gerektirdiği bilgi beceriden eksik kalırlar. - bunların hepsi de kalitesiz bir müşteri hizmetine yol açar - [...]

WhatsApp ‘dan gelen müşteri adaylarını çöpe atmayın?

Freshchat, WhatsApp'tan gelen konuşmaları yanıtlamanıza ve yönetmenize yardımcı olur. İleri düzey  bir deneyim için CRM ve müşteri destek sisteminizle entegre edin. Dahası, performansı ölçmek için yönlendirme ve gelişmiş akıllı atama kurallarını kullanın.. 1.5 milyar insanın kullandığı bir platform olan WhatsApp ile müşterilerin size daha kolay ulaşmalarını sağlayın.Bu konuşmaları yanıtlamak ve yönetmek için Freshchat’ı kullanın.  [...]

E-posta ile Pazarlama En Çok Müşteri Kazandıran Yöntem

Pazarlama uzmanları arasında yapılan araştırma sonuçlarına göre e-posta ile pazarlama ve içerik pazarlama  müşteri kazanmada en etkili iki yöntem olarak öne çıkıyor. Ascend2’nin 244 yönetici ile yaptığı araştırma sonuçlarına göre e-posta yoluyla pazarlama ve içerik pazarlama %45’lik yüzdeyle dijital pazarlama verimliliğinde ilk iki sırada yer alıyor. %39’la 3. sırada yer alan Sosyal […]

Etkili Bir Müşteri Adayı Edinme Yöntemi

  E-POSTA ADRESLERİNİ TOPLAMA: Gün içinde ürün veya hizmetlerinizi merak edip sitenizi ziyaret eden fakat iletişime geçmeden terk eden ziyaretçileriniz olabilir. Ürün/hizmetlerinize ilgi duyan kişilerle iletişiminizi güçlendirmek ve ilgilerini sıcak tutarak onları müşteri olarak kazanabilmek için kullanabileceğiniz en etkili yöntemden biri e-posta pazarlamadır. Ziyaretçilerinizi tekrar siteye çekmek ve müşteriniz olarak […]

Yılbaşı E-posta Kampanyaları

YILBAŞI GİBİ YOĞUN DÖNEMLERDE E-POSTA GÖNDERİMİ YAPARKEN İŞİNİZE YARAYACAK İPUÇLARI Yıl sonu-yılbaşı alışveriş kültüründe yılın en yoğun dönemlerindendir. Bu özel dönemde daha fazla satış yapmanıza yönelik, müşteri adaylarınızın e-posta kutularında fark edilmeniz ve iletilerinizin okunmasına yardımcı olacak bir takım öneriler hazırladık: Erken Planlama Geç kalınmış veya son dakikaya bırakılmış bir kampanya […]

9 E-posta Pazarlama Hatası

E-Postalar söz konusu olduğunda yapmış olduğunuz herhangi bir hata itibarınıza zarar verebilir. E-postalarınız satışları ve potansiyel satışları üretmiyorsa, e-posta pazarlama sürecinizin bakım gerektirmesi gerektiği anlamına gelir. Bu durumda e-posta hatalarından kaçınmak için gerekli adımları listeledik.     KAYIT FORMUNUN KÖTÜYE KULLANILMASI Harika bir kayıt formu nasıl hazırlarsınız? Kayıt formunuzun işlevsel, […]