GSUITE ÖZELLİKLERİ
Bağlanın
İş arkadaşlarınız her zaman ulaşılabilir durumda.
- Gmail, işletmeniz için güvenli, özel, reklamsız e-posta
- Takvim, ekipler için tasarlanmış, entegre çevrimiçi takvimler
- Hangouts Chat, ekipler için geliştirilmiş bir mesajlaşma platformu
- Hangouts Meet, işiniz için görüntülü toplantıları güvence altına alın


Oluşturun
Projenizi hayata geçirmek için ihtiyaç duyduğunuz her şey.
- Dokumanlar, ekipler için kelime işlemci
- E-Tablolar, hızlı karar alan kuruluşlar için ortak çalışmalara uygun, akıllı, güvenli e-tablolar
- Formlar, herkes için oluşturulması kolay anketler ve formlar
- Slaytlar, birlikte oluşturulan şık sunumlar
- Google Sites, etkili ekip sitelerini zahmetsizce oluşturun
- Apps Komut Dosyası, çalışma biçiminizi optimize edin
- G Suite Eklentileri, en sevdiğiniz üçüncü taraf uygulamaları artık G Suite’te
- Keep, önemli şeyleri gözden kaçırmadan performansınızı artırın.
Erişin
Dosyalarınızı depolayın ve ihtiyaç duyduğunuz dosyaya anında ulaşın.
- Google Drive, dosyalarınızı depolamak, paylaşmak ve onlara erişmek için tek bir güvenli konum
- Cloud Search, ihtiyaç duyduğunuz bilgiler istediğiniz anda elinizin altında


Denetleyin
Kullanıcıları, cihazları ve verileri güvenli şekilde, kolayca yönetin.
- Yönetici, kuruluşunuz için G Suite’i yönetin
- Apps Kasası, G Suite için veri saklama ve elektronik delil tespiti.
- Uç Nokta Yönetimi, İşlerinizde basitlik ve işlevselliğe odaklanın. Uç nokta yönetiminin Android, iOS, Windows, Chrome OS, MacOS ve Linux’ta kurulumu ve kullanımı kolaydır.
GSUITE FİYAT TABLOSU
PLAN - PRICE
Business Starter
Kullanıcı / Aylık
₺29
Özel ve güvenli iş e-postası
100 katılımcılı görüntülü toplantılar
Kullanıcı başına 30 GB bulut depolama alanı
Güvenlik ve yönetim denetimleri
Standart Destek
Business Standard
Kullanıcı / Aylık
₺58
Özel ve güvenli iş e-postası
150 katılımcılı görüntülü toplantılar + toplantı kaydı
Kullanıcı taşına 2 TB bulut depolama alanı
Güvenlik ve yönetim denetimleri
Standart Destek (ücret karşılığında Gelişmiş Destek'e yükseltilebilir)
Business Plus
Kullanıcı / Aylık
₺108
Özel ve güvenli iş e-postası + e-Delil tespiti, veri saklama
250 katılımcılı görüntülü toplantılar + toplantı kaydı, katılım izleme
Kullanıcı başına 5 TB bulut depolama alanı
Apps Kasası ve gelişmiş uç nokta yönetimi dahil Gelişmiş güvenlik ve yönetim denetimleri
Standart Destek (ücret karşılığında Gelişmiş Destek'e yükseltilebilir)
ENTERPRISE
Özel ve güvenli iş e-postası + e-Delil tespiti, veri saklama, S/MIME şifreleme
250 katılımcılı görüntülü toplantılar + toplantı kaydı, katılım izleme, gürültü giderme, alan içi canlı yayın
İhtiyaç duyduğunuz kadar depolama alanı
Apps Kasası, Veri Kaybını Önleme, veri bölgeleri ve kurumsal uç nokta yönetimi dahil gelişmiş güvenlik, yönetim ve uygunluk denetimleri
Gelişmiş Destek (ücret karşılığında Premium Destek'e yükseltilebilir)