MÜŞTERİ 360° Müşteri PROFİLİ

Müşterilerinizle ilgili tüm verileri tek bir yerde toplayarak hizmet süreçlerinizi iyileştirin. Son kullanıcılarınız hakkında her şeyi bilin ve hizmet döngüsünün her temas noktasında onların yanında olun yapın.

ÇOK KANALLI İLETİŞİM

MÜŞTERİLERİNİZLE İLETİŞİM KANALLARINIZI GENİŞLETİN

Sorunsuz bir son kullanıcı deneyimi sağlamak için tüm iletişim araçlarını tek bir ortamda birleştirin. Telefon, e-posta, mesajlaşma programları veya self servis portalı dahil olmak üzere tercih ettikleri kanallar aracılığıyla müşterilerinizle iletişiminizi kişiselleştirin.

İLETİŞİM MERKEZİ

Creatio’nun hizmet araçlarını kullanarak iletişim merkezinizin verimliliğini artırın. Vaka yönetimi, agent desktop, düşük kod özellikli ve akıllı araçları kullanarak tüm iletişim merkezi süreçlerinizi kolaylaştırın.

İŞLETMELER İÇİN ITSM ÇÖZÜMLERİ

Karmaşık ITSM süreçlerini yönetmek  ve geliştirmek için; değişiklikler, olaylar, sorunlar, hizmet seviyeleri ve konfigürasyon yönetimi dahil olmak üzere tüm temel süreçleri otomatikleştirmek için Creatio’nun etkili araçlarından yararlanın.

ITSM TÜM ÖZELLİKLER

  • Birleşik müşteri veritabanı
  • Çok kanallı iletişim
  • İletişim merkezi
  • İş Süreçleri Yönetimi
  • Durum Yönetimi
  • Sorun yönetimi
  • Yönetimi değiştir
  • Sürüm yönetimi
  • Servis kataloğu
  • Servis seviye yönetimi
  • Konfigürasyon yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • Senkronizasyon ve entegrasyon

MÜŞTERİ DESTEK MERKEZİ TÜM

ÖZELLİKLER

  • 360 ° müşteri görünümü
  • Çok kanallı iletişim
  • İletişim merkezi
  • Durum Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • Servis kataloğu
  • İş Süreçleri Yönetimi
  • Senkronizasyon ve entegrasyon