Ziyaretçileri potansiyel müşterilere ve müşterilere mutlu, etkileşimli kullanıcılara dönüştürün!

Mesajlaşma yazılımı ile müşteri iletişimlerinizi güçlendirmek, satış - pazarlamada kolayca sağlam adımlar atın!

Ziyaretçilerinizi potansiyel müşterilere ve müşterilerinizi mutlu kullanıcılara dönüştürün!
Freshchat, müşteri görüşmeleri – pazarlama, satış veya destek ekipleri için tasarlanmış modern bir mesajlaşma yazılımıdır. Web site ziyaretçileriniz ve müşterilerinizle anında iletişime geçin.

Mesaj Kanalları

Beklentileri belirlemek veya doğru gruplara yönlendirmek için konuşmaları konu tabanlı mesaj kanallarına (Örneğin, geri ödeme, geri bildirim gibi.) sınıflandırın.

Sınırsız Kontak

Sizinle iletişime geçmiş ziyaretçileriniz ya da müşterilerinizin geçmiş yazışmalarını web site kapasitenizi zorlamadan saklayın. Silmek ve yedeklemekle zaman kaybetmeden iletişiminize sahip çıkın!

Öncelikli Gelen kutusu

Yazışmalarınızı önem derecesine göre otomatik olarak değerlendirin ve doğru kişilere atayın.

Özelleştirilmiş Görünümler

Sohbetlerinizi ekip üyeleri, gruplar ve mesaj kanallarına göre filtreleyin ve sıkça eriştiğiniz görünümleri kaydedin.

Web Messenger

Modern, kişisel ve sürekli! Sohbetlerinizde videolar, görseller hata emojiler kullanarak iletişiminizi kusursuz hale getirin.

Takım için Widget'lar

CRM veya Servis uygulamanızın içindeki bir eklentiyle çalışanlarınız tek bir ekrandan FreshChat’e ulaşsın.

En doğru anda en doğru iletişim için otomasyonlarımızı kullanın!

Etkinlikler ve Kullanıcı Özellikleri

Web sitenizin ziyaretçilerinin neyi, nerede ve nasıl istediklerini izleyin. (örneğin, ziyaret edilen sayfa, indirilen dosya, SSS okumaları…vs.)

Kişiler Segmentasyonu

Potansiyel müşterilerinizi coğrafyaya, etkinlik geçmişine veya ürün kullanımına göre gruplandırın. Kullanıcı özelliklerini ve olayları kullanarak hedeflerinize incelikle yaklaşın.

Tetiklenen Mesajlaşma

Müşteri adaylarınız ilgilerini kaybetmeden önce onlarla temasa geçin. Doğru mesajı doğru zamanda göndermek için gelişmiş etkinlik ve özellik tabanlı hedeflemeyi kullanın.

Uygulama İçi Kampanyalar

Dahil edin, eğitin, koruyun, yeniden temas kurun. Mükemmel müşteri başarısı için her şeyi etkinleştirin

Bot

7×24 müşteri adayı yakalamaya devam! Ekibin çevrimdışı olduğu durumlarda bile. Botları keyifli hale getirin, beklentileri ayarlayın ve takım bağımlılığını azaltın.

Özelleştirilmiş Bot İş Akışı

Botunuzun ne zaman ve ne dediğini kontrol edin. Botunuzun anlayışlı, özgüvenli ya da eğlenceli, tavrının nasıl olmasını istiyorsanız ona göre ayarlarınızı yapın!

CRM Otomatik Yüklemesi

Çalışmaktan daha fazlasını yapan bir bot. Satış ekibi, satış ekibinin en iyi yaptıkları işe odaklanmalarına yardımcı olmak için müşteri adaylarını CRM’ye otomatik olarak yükleyin.

Doğru sohbeti doğru ekip üyesine otomatik olarak yönlendirin.

Akıllı Atama

Konuşmaları ekip üyelerinize; gruplarına, mevcut iş yüküne ve beceri seviyelerine göre otomatik olarak atayın.

Gruplar

Uzmanlığa dayalı veya kategori tabanlı ekip üyesi grupları oluşturun. Görüşmeleri doğru gruba yönlendirin ve bir grup içindeki görevleri otomatikleştirin.

Atama Kuralları

Sohbet anahtar kelimeleri, dil, kullanıcı özellikleri, günün saati ve gibi önceden ayarlanmış koşullara bağlı olarak müşteri adaylarınızı doğru ekip üyelerine veya gruplara atayın.

Ziyaretçilerin Messenger içinden çözüm bulmasına yardımcı olun!

Ürün İçi Sık Sorulan Sorular

Messenger içindeki entegre SSS ile müşterilerinizin sorunlarını hızlı bir şekilde çözerken başka müşteriler için de kaynak oluşturun.

Çok Dilli SSS

Müşterilerinizin kendilerine yardım edebilmeleri için SSS’inizi çoklu dil seçeneğiyle güçlendirin

SSS Geri Bildirim

Sıkça sorulan soruların cevaplarını toplayın veya SSS içeriğindeki yükseliş ve düşüşlere göre self servis deneyiminizi bir üst noktaya getirin.

Görevleri otomatikleştirin. Takım üyelerinizi hedeflerine daha yakın hale getirin.

Akıllı Eklentiler

Ekibinizin daha etkili bir şekilde çalışmasına yardımcı olmak için, sohbetin dışındaki tüm uygulamaları ve dış uygulamalardaki içerikleri anında önlerine getirin.

Hazır Yanıt

Genel sorgulara önceden biçimlendirilmiş yanıtlar oluşturun, zamanı kazanın ve çözüm süresini optimize edin.

Etiketler

Konuşmalara ekleyeceğiniz etiketlerle, hem izlemede kalın hem sınıflandırın.

Özel Notlar

İşaretçiler koyun, güncellemeleri girin, çıktıları kaydedin. Bunları kolektif öğrenme süreci için ekibinizle paylaşın.

Masaüstü Bildirimleri

Hem ziyaretçileriniz hem çalışanlarınızı, aktif olmadıklarında veya başka sayfalara yönlendirildiklerinde anında uyarın.

Alındı Bilgisi

Bir mesaj için müşterinin okuma durumunu görüntüleyen sistem sayesinde ekip üyelerinize konuşma durumu hakkında net bilgiler sağlayın.

İş Vakitleri

Ziyaretçilerinizin, ekibiniz çevrimdışı olduğu zamanları ve ne zaman geri döneceklerini bilmesini sağlayın. Onları daha iyi bilgilendiren otomatik mesajlar oluşturun.

Toplu Eylemler

Tek bir hareketle birden çok konuşmayı bölümlere ayırın, atayın, çözün ve yanıtlayın.

Doğal Dil Sorgulaması

Doğal Dil Sorgulama motorunu kullanarak servis masası verileriniz ile ilgili sorularınızı sorun. Özel görselleştirmeler oluşturun, filtreler ekleyin ve hatta bir arama çubuğu kullanarak sorular sorun. (Eğitim gerektirmez)

Büyümenizi ölçün! Gerçek zamanlı analizlerle farkında olun, odaklanın, harekete geçin.

Gerçek Zamanlı Gösterge Tablosu

Ekibinizin performansının görsel bir özetini alarak iş yüküne dair geniş bilgilere ulaşın.

Yanıt Hızları

Destek ve etkileşim kalitesi hakkında veri odaklı kararlar verebilmek için ekibinizin yanıt hızını analiz edin.

Müşteri Memnuniyeti Puanları

Ekibizin potansiyelini ölçün. Müşteri memnuniyet derecelendirmesi (CSAT ratings) ve konuya özgü geri bildirimleri ile ekibinize müşteri memnuniyeti konusunda faydalı analizler sağlayın

Gelen Konuşma Eğilimleri

Günün farklı zamanlarındaki sohbet yoğunluklarını inceleyin ve daha önceki haftanın analizleriyle karşılaştırarak trendleri takip edin.

İletişim Durum Analizleri

İlk yanıt zamanını, konuşma sürelerini, çözüm sürelerini gelen arama yoğunluğuyla karşılaştırmalı olarak ölçün.

Takım Üyesi Performansı

Hangi ekip üyelerinin iyi performans gösterdiğini ve hangilerinin yardıma ihtiyacı olduğunu bilin. Yanıt süreleri veya aldığınız mesajların derecelendirmeleri üzerinden tekrarlanan durumları fark ederek gerçek zamanlı müdahalelerde bulunun.

Akıllı kararlar vermek için tüm uygulamaların en iyileriyle çalışın!

Slack

Belirli bir Slack kanalında gelen sohbetleri otomatik olarak mesajlara dönüştürün. Slack’den konuşmalara yanıt verin.

Facebook Messenger

Facebook Messenger görüşmelerini yönetin, müşteri sorularına yanıt verin ve Freshchat gelen kutusunu terk etmek zorunda kalmadan gerçek zamanlı güncellemeler sağlayın.

ClearBit

Kiminle konuştuğunuz hakkında daha fazla bilgi edinin. Ziyaretçilerinizin şirket bilgilerine, iletişim bilgilerine, iş ayrıntılarına ve sosyal profillere bağlantı vererek fark yaratan mesajlar gönderin.

Zendesk

Freshchat’da gelen sohbetleri Zendesk’de ticket’lara dönüştürün. Freshchat konuşmalarını Zendesk gelen kutusuyla yönetin ve yanıtlayın.

Freshworks Ekosistemi

Freshdesk: Konuşmaları ve destek sorgularını Freshdesk’deki biletlere dönüştürün.

Freshsales

Sohbetten oluşturulan potansiyel müşterileri otomatik olarak Freshsales’e yükleyin.

Masanızdan uzakta, mesajlarınız yanıbaşınızda!

Uygulama İçi Destek

Uygulama içi sohbet, gerçek zamanlı bildirimler, zengin medya ve yerel SSS’ler sayesinde, kullanıcıları nerede olursanız olsun desteksiz bırakmayın.

Push Bildirimleri

Ekip üyelerinizi, mobil uygulamada aktif olmadıklarında dahi mesajlara yanıt vermek için uyarın.

Ekip Üyeleri İçin Mobil Uygulama

Mobil dostu, ekip üyelerine özel FreshChat uygulaması ile ziyaretçi ve müşteri iletişimi artık çok kolay.

Deneyin, kullanın, farkı görün!

Freshchat’nin bütçenize uygun çözümleriyle tanışın.
Kurulum veya donanıma para vermeden, kullandıkça ödeyeceğiniz harika bir sistem sizi bekliyor. Sınırsız ücretsiz kullanım ile ihtiyaçlarınıza uygun lisans ücretlerimiz hakkında bilgi almak için tıklayın.

Freshworks Modern Sohbet Yazılımını bir de bizden dinleyin.

Aşağıdaki linke tıklayın, uzmanlarımızı sizinle iletişime geçip işletmeniz için en doğru plan ve çözümler size yardımcı olsunlar.