40000 den fazla işletme Freshdesk Omnichannel’a güveniyor.

2020 Gartner Magic Quadrant raporundaki CRM ve müşteri etkileşim araçları arasındaki tek “vizyoner” Freshdesk!

GENEL ÖZELLİKLERİ

E-Posta Bildirimleri (Ticket)

Gelen postaları otomatik olarak Ticket’lara dönüştürün, izleyin, önceliklendirin ve tek bir platformdan çözüme kavuşturun.

Chat ve Mesajlaşma

WhatsApp, Facebook Massenger, Apple Business Chat gibi kanallardan gelen mesajlarınızı aynı platformdan yanıtlayın.

Bulut Telefon Çağrı Merkezi

Bulut Tabanlı Çağrı merkeziyle telefon çağrılarınızı Freshdesk’in içinden yanıtlayın.

Web Sitesi ve Self Servis

Müşterilerinizin sorularına hızlı bir şekilde cevap bulması için web sitenize SSS, Chatbotlar, Bilgi Bankası gibi özellikler ekleyin.

Sosyal Medya

Facebook, Twitter gibi kanallardaki bildirimlerinizi Yapay Zeka destekli sosyal monitörden izleyin.

Tüm kanallardan anında destek sağlayın.

Self servis, web sitenizdeki bir SSS’den daha fazlasıdır.

Freshdesk, müşterilerinze en çok tercih ettikleri kanallarda, istedikleri zaman yardımcı olabilir. Bilgi bankası, web widget, sohbet, mesajlaşma, botlar ve hatta telefon üzerinden self servis sunabilirsiniz!

Ekibinizin etkinliğini arttırın

Tekrarlayan işleri ve kanallar arası iletişim organizasyonunu Freshdesk halletsin, siz kazandığınız zamanın tadını çıkarın.
Önceliklendirin, atayın, çözün, raporlayın.

Bırakın tüm atamalarınızı Omniroute halletsin!

Omniroute, ekibinizdeki doğru temsilcilere telefon aramalarını, sohbet mesajlarını ve biletleri otomatik olarak atar. Aracıların iş yüklerini göz önünde bulundurarak aracının etkinliğini akıllıca optimize eder.

Müşteri destek performansınızı bütüncül bir şekilde izleyin.

Omnichannel Dashboard ile ekibinizin kanallardaki performansını kuş bakışı izleyin. Bir kanaldaki sorun sayısında ani bir artış olursa sorunları, fazladan yükün karşılanmasına yardımcı olabilecek doğru aracılara yeniden yönlendirin.

FİYATLAR

Tek bir yerden kesintisiz destek sunmak için Freshchat ve Freshcaller özelliklerini Freshdesk ile birlikte kullanın.

PLAN - PRICE

KORU

Temsilci başına / yıllık alımda aylık

$79

Temsilci başına / aylık

$99

Kurumsal işletmeler için mükemmel

Freshdesk, Freshchat ve Freshcaller Estate planlarındaki her şey ve daha fazlası.

·       E-posta, sosyal medya, sohbet, telefon kanalları

·       Mesajlaşma

·       Omnichannel Müşteri Zaman Çizelgesi

·       Roller ve izinler

·       Özel raporlar

·       Sekme paylaşımı

·       Çoklu dil desteği

·       Sohbet Robotları

·       Omnichannel bilgi bankası

·       3000 yerel dk/ay içerir

3000 robot oturumu/ay dahildir

ORMAN

Temsilci başına / yıllık alımda aylık

$79

Temsilci başına / aylık

$99

Kurumsal işletmeler için mükemmel

Freshdesk, Freshchat ve Freshcaller Estate planlarındaki her şey ve daha fazlası. 

·       Omniroute

·       IP Aralığı Kısıtlaması

·       E-posta Robotu  FREDDY

·       Sesli robot  FREDDY

·       3000 robot oturumu/ay dahildir  FREDDY

·       Konuşma yapabilen Sesli Yanıt Sistemi  FREDDY

·       5000 yerel dk/ay içerir

·       Terk edilen çağrı ölçümleri

·       Yardım Robotu  FREDDY


·       Otomatik Öncelik Belirleme  FREDDY