FRESHDESK – Saha Hizmet Yönetimi

Bazı müşteriler, işletmelerin sundukları ürün ve hizmetleriyle ilgili teknik destek biriminden yerinden yardım talep eder. Ne yazık ki, teknik destek birimleri de çalışmalarının iyi planlanamamasından dolayı genellikle gecikir, çeşitli görev engelleriyle karşılaşır veya işin gerektirdiği bilgi beceriden eksik kalırlar. – bunların hepsi de kalitesiz bir müşteri hizmetine yol açar – Freshdesk’in yeni özelliği olan “Saha Hizmet Yönetimi” ile teknisyenlerinizin programlarını planlayabilir, müşteri bilgilerini onlarla paylaşabilir ve sorunlar çözüldükçe ilerlemelerini canlı olarak izleyebilirsiniz.

Saha Hizmet Yönetimi, yardım masası ile saha ekiplerinin birbirleriyle daha koordineli çalışmasını, şahsen sorunları çözmelerini ve müşterilerinizden bağımsız olarak yıldız standardında bir destek sunmanızı sağlar.

Yardım Masasını Etkinleştirin

Hizmet görevleri, sorun ayrıntılarını, müşteri adreslerini ve daha fazlasını saha teknisyenleriyle kolayca paylaşmanıza olanak tanır.

Müşterinin problemi ve konumuna bağlı olarak her servis görevi için doğru grubu veya teknisyeni seçin.

Sorunları tespit edin ve hızlı bir şekilde cevap verin. Saha servisi için özel hazırlanmış raporlar ile performansınızı bir bakışta izleyin.

Bugünün Zorlukları ve Saha Hizmet Yönetiminin Sundukları

Zorluklar

1. Görevleri izleme ve randevular,
2. Takımlar arasında iletişimin sağlanması,
3. Sorunla ilgili bilgi ve belge paylaşımı.

Freshdesk – Saha Hizmet Yönetimi’nin Sundukları

Saha Takımları

Saha teknisyenlerini ekleyin, servis gruplarını düzenleyin ve bunları yardım masanızdan olay yerlerine dağıtın.

Omnichannel Yardım Masası

Birden fazla kanaldan gelen destek isteklerini tek bir yerden izleyin ve yönetin.

Servis Görevleri

Saha teknisyeninin müşteriyi ziyaret etmesini gerektiren istekler için servis görevleri oluşturun, atayın ve izleyin.

Randevular ve Tarifeler

Her hizmet görevi için bitiş tarihlerini belirleyin, aracın uygunluğuna göre randevuları ayarlayın ve müşterinin sorunlarının zamanında çözülmesini sağlayın.

Müşteri 360

Freshdesk içerisinden müşterinizin şablonunu alın ve daha iyi bir deneyim sağlamak için detayları saha teknisyenlerinizle paylaşın.

Uygulanabilir Bilgiler

Freshdesk’in gelişmiş raporlama paketi, geliştirmek için ihtiyaç duyduğunuz tüm bilgileri bir bakışta edinmenizi sağlar.

Yakında Saha Hizmet Yönetimine Eklenecek Özellikler

  • Zaman Kontrolü: Bir teknisyenin müşteri bölgesinde ne kadar zaman harcadığını takip edebileceksiniz.
  • Outlook ve Gmail Takvim Entegrasyonu: Servis görevlerinin atanması için saha teknisyenlerinin takvimlerini alabileceksiniz.
  • Planlama Panosu: Randevulara kuş bakışı bakarak teknisyenin uygunluğuna göre sürükle ve bırak yöntemiyle atama yapabileceksiniz.
  • Coğrafi Konum Takibi: Teknisyenlerin servis konumlarını kontrol etmesi ve teslim almasına için GPS koordinatları sağlayabileceksiniz.
  • Çevrimdışı Kullanılabilirlik: Bağlantısız alanda bile olsanız servis hizmetlerine, randevularla ilgili ayrıntılara ve daha fazlasına erişebileceksiniz.
  • Yönlendirme Optimizasyonu: Konuma göre müşterilerinize randevu atayabileceksiniz. Böylece müşteri lokasyonları arasında daha hızlı ve daha optimize rotalarla seyahat sürelerini azaltabileceksiniz.