Freshdesk Müşteri Destek Yazılımı'nı Hala Denemediniz Mi?

Sezgisel, zengin özellikli, üstelik uygun fiyatlı yazılım Freshdesk, müşteri destek yardımcınız.

Ekonomik, Sezgisel, Çok yönlü, Müşteri Destek Yazılımı.

  • Farklı kanallardan müşterilerinizle yapacağınız bütün görüşmeleri tek bir yerde toplayın.
  • Tekrarlanan işlerinizi otomatikleştirerek zaman kazanın.
  • Çalışanlar arası iş bölümünü verimlileştirerek sorunları hızlı ve etkili bir şekilde çözün.

Müşteri ve adaylarınızla yapacağınız tüm görüşme ve yazışmaları ticket sistemiyle dönüştürün. Önceliklendirin, sınıflandırın, ve doğru kişilere atayın.
Hep takipte kalın!

Takım Gelen Kutusu

Bütün iletişim kanallarınızdan gelecek olan tüm destek ve istek taleplerini tek bir gelen kutusuyla takip edin.

SLA Yönetimi

Farklı iş saatlerine veya kategorilerine göre bilet yanıtı ve çözüm programlaması yapın.

Ajan Çarpışma Ayarları

Aynı ticket üzerinde birden fazla temsilcinin çalışmadığından emin olun.

Özel Ticket Satüleri

Bir ticket’ın hangi aşamada olduğunu belirlemek için iş akışınıza göre ayarlanmış özel statüler belirleyin.

Senaryo Otomasyonu

Tekrarlanan eylemleri otomatikleştirerek tek bir tıklama ile bir bilet üzerinde birden fazla eylem gerçekleştirin.

Hazır Yanıtlar

Önceden hazırlanmış yanıtlar oluşturarak sık sorulan sorulara hızlı ve tutarlı yanıtlar verin.

Birlikten kuvvet doğar!
Müşteri sorunlarını çözmede ortak ve takımlar halinde çalışmanın en kolay ve etkili yolu.

Freshconnect

Çözüm sürecinde gerekli kısımları en yetkili çalışana ulaştıracak ortak tartışma platformu.

Paylaşılan Sahiplik

Bir konuyla ilgili süreçleri farklı ekip veya çalışanlarınızla paylaşın.

Bağlantılı Ticket

Biribiriyle ilgili ticketları ilişkilendirin ve tutarlı çözümler sunun.

Küçük Ticketlara Bölme

Karmaşık ve büyük sorunları küçük ticketlara bölerek daha hızlı çözüme ulaşın.

Her yerden destek!
Destek içerikli tüm kanallarınızı tek bir alanda yönetin.

E-posta

Destek e-postalarınızı izlenebilir ticket’lar sayesinde hızlı bir şekilde düzenleyin ve çözüme kavuşturun.

Telefon

Çağrı merkeziniz gelen aramalarınızı ve kayıt sisteminizi takip edilebilir ticket’lara dönüştürün.

Chat / Canlı Sohbet

Canlı sohbet uygulamalarınız üzerinden anında görevler oluşturun.

Sosyal Medya

Şirketinizin Facebook, Twitter gibi sosyal medya hesaplarında müşterileriniz ve adaylarınızla yapacağınız görüşmeleri tek noktadan yönetin. Size olan ilgiyi cevapsız bırakmayın.

Web Sitesi

Müşterilerinizin destek çalışanlarınza web siteniz üzerinden kolayca ulaşmasına yardımcı olur.

Takımınızın üretkenliğini arttırın!
FreshDesk’in otomasyonları ile tekrar eden işlerinizi avantajınıza çevirin.

Ticket Ataması

Anahtar kelimeler, talep edene ya da aitliğe göre talepleri çalışanlarınıza otomatik olarak atayın.

Akıllı Ticket Dağılımı

Çalışanlarınızın meşguliyet veya iş yükü durumlarına göre işleri otomatik olarak dağıtın.

Zaman, Olay ve Derecelendirme Bazlı Ticket Yönetimi

Müşterilerinizden gelen talepleri gerekli zamanlarına ve önem derecelerine göre otomatik olarak yönetin.

Otomatik Bildirimler

Müşterilerinizi talepleriyle ilgili alınan aksiyonlar hakkında anında bilgilendirin.

Bilginin gücünü kullanın!
Bilgi bankaları ve forumlar yardımıyla müşterilerinizin kendilerine yardım etmelerini sağlayın.

Otomatik Çözüm Önerileri

Müşterilerinize sorunlarıyla ilgili olabilecek otomatik (Pop-Up) çözüm önerileri sunarak hem çalışanlarınızın hem müşterilerinizi zaman kaybından kurtarın.

Bilgi Tabanlı

Müşterileriniz sorunlarını içeren ticketlara cevap verildikçe bu cevaplar makalelere dönüşsün.

Geri Bildirim Mekanizması

Makaleler ile ilgili her türlü geri bildirim anında yazarlarına iletilsin.

Çözüm Makale Analizi

Tüm makale ölçütlerini (Görüntülenme ve Beğendim, Beğenmedim sayıları gibi) inceleyin. Yenilenen makalelerin ölçütlerini sıfırlayın.

Forum Moderasyonu

Forumlarınızda yayınlanacak makaleler için iş akışları oluşturarak, genel kurallarınızı ihlal eden makalelerin hemen yayınlanmamasını sağlayın.

Forum Konusunu Ticket'a Dönüştürme

Forumlardaki kritik başlıkları ticketlara dönüştürerek çalışanlarınızı bu konuyla ilgilenmelerini sağlayın.

Verimliliğinizi ölçün ve iyileştirin!
Sorunları tanımlayın, ölçütlere göre plan yapın ve yardım-destek performansınızı iyileştirin.

Yardım Masası Yorumları

Farklı aracılar ve grupların çeşitli yardım masası ölçütlerine göre nasıl performans gösterdiğini öğrenin.

Müşteri Memnuniyeti Değerlendirmesi

Müşteri memnuniyeti raporlarını kullanarak müşterilerinizin çözümleriniz konusunda nasıl hissettiklerini öğrenin.

Gösterge Tabloları

Ticketlar, trendler ve gruplar hakkında gerçek zamanlı verileri kullanarak yardım-destek sisteminizi izleyin.

Cevaplar ve Analizler

Verilere ve raporlara kolayca erişin ve her gün işletmeniz için önemli olan özel bilgiler edinin.

Zamanlanmış Raporlar

Hazır ya da özelleştirilmiş raporların periyotlarını ayarlayarak tüm verilerinizi düzenli olarak mail kutunuzdan izleyin.

Tam özelleştirme yetenekleri!
Tamamen size özgü bir yardım-destek sistemi için iş akışlarınızı, müşteri portalınızı, aracı rollerinizi ve daha fazlasını kolayca özelleştirin.

Portal Özelleştirme

Destek portalınızın görünümünü ve düzenini CSS özelleştirmeleri ve hazır temalarla en uygun şekle getirin.

Aracı Rollerini Özelleştirme

Ajanların rollerine ve sorumluluklarına göre erişim ve eylemler için farklı izinler verin.

Özel Ticket Formları

Ticket formundaki alanları ekleyip düzenleyerek müşterilerinizle ilgili işinize en çok yarayacak bilgileri kolayca edinin.

Özel URL

Destek portalı için kendi vanity URL’nizi kullanın ve sorunsuz bir müşteri deneyimi sağlayın.

Özel Uygulamalar

İşinize özgü iş akışlarını yürütmek için özel uygulamalar oluşturun ve entegre edin.

Son Teknoloji Data Güvenliği
Freshdesk, ürün ve platformumuzu korumak için geliştirilmiş özellikler, kapsamlı ağ denetimleri, sistemler ve düzenleyici uyumluluklar ile kurumsal düzeyde güvenlik sağlar.

Özel SSL Sertifikaları

Güvenli ve kişiselleştirilmiş bir deneyim için kendi destek alanınızı ve URL’nizi korumanıza izin veren özel SSL sertifikaları.

IP ve Ağ Kısıtlamaları

Freshdesk’in Trusted IP işlevselliği ile yardım masanıza kimlerin erişeceğine karar verin. Aracılar ve çalışanlar için yalnızca ofis ağı adreslerini listeye ekleyerek, iş dışındaki erişimleri dilediğiniz gibi kısıtlayın.

Kimlik ve Erişim Yönetimi

Tek noktadan erişim (SSO) ile etkili kimlik doğrulama.

Deneyin, kullanın, farkı görün!

Freshdesk’in bütçenize uygun çözümleriyle tanışın.
Kurulum veya donanıma para vermeden, kullandıkça ödeyeceğiniz harika bir sistem sizi bekliyor. Sınırsız ücretsiz kullanım ile ihtiyaçlarınıza uygun lisans ücretlerimiz hakkında bilgi almak için tıklayın.

Freshworks Müşteri Destek Yazılımını bir de bizden dinleyin.

Aşağıdaki linke tıklayın, uzmanlarımızı sizinle iletişime geçip işletmeniz için en doğru plan ve çözümler size yardımcı olsunlar.