peranet

Freshdesk’in SSO Özelliğiyle Firmanıza Güç Katın!

peranet

Single sign-on, kullanıcıların birden fazla yazılım sistemine tek bir ID ve şifre kullanarak girmelerini sağlayan bir kimlik doğrulama uygulamasıdır. Freshdesk yardım masasında da bulunan SSO özelliği, kullanıcıların destek portalına daha önce sisteme tanıtılmış bilgilerini tekrar girmek zorunda kalmadan erişebilmelerini sağlar. Bu özelliğin büyük, küçük birçok firmaya sayısız yararları vardır. Siz de Freshdesk’in bu özelliğinin firmalara ne yararları olduğunu merak ediyorsanız, yazımızın devamını okumalısınız.

Yardım Portalına Erişimde Kolaylık

Örneğin genelde birçok firma tarafında, müşterilerin aldığı ürünle ilgili şikayetlerini bildirebilmesi için farklı web sayfalarında sayısız adımları tamamlaması, kimlik bilgilerini tekrar tekrar girmesi gerekmekte. Bu bir sürü alıcıyı bezdiren ve işlemlerin ortasında sıkılıp vazgeçmeye kadar sürükleyen bir durum ne yazık ki. Ancak Freshdesk bu durumu ortadan kaldırıyor. Freshdesk’in single sign-on özelliği sayesinde müşteriler web sitenize, örneğin daha önce web uygulamanızdaki bir formda doldurdukları kişisel bilgilerle doğrudan giriş yapabilirler. Bu durum daha çok müşteriyi yardım portalınıza girmek için teşvik eder, böylece müşteri memnuniyetini de güvence altına alır.

IT Yardım Masasının İş Yükünde Hafifleme

Ek olarak, Freshdesk’te bulunan SSO özelliğiyle, müşteriler firmanızla ilgili farklı web sayfalarına giriş için birden fazla hesap açmak zorunda kalmazlar. Örneğin web sitesinde açtıkları tek bir hesap ve bu hesaptaki bilgilerle, sitenizin yardım portalına kolayca giriş yapabilirler. Böylelikle de kullanıcılar şifreyi unutmak, hesabın silinmesi gibi problemleri çok daha nadir yaşarlar. Bu durum da kullanıcıların daha az şikayet ticket’ı doldurmasına yol açar ve böylece IT Yardım Masanızdaki iş yükü önemli oranda hafiflemiş olur. Ayrıca firmanız müşteri memnuniyetine giden yolda bir adımı daha tamamlamış olur.

Bu yazımızı okuduktan sonra siz de SSO özelliğine sahip bir yardım masası yazılımıyla firmanıza güç katmak istiyorsanız, Freshdesk’in tam istediğiniz türde bir yardım masası olduğunu bildirmek isteriz. Eğer Freshdesk ve özellikleri hakkında daha fazla sorunuz varsa, buradan uzmanlarımıza ulaşabilirsiniz.

  • peranet
  • Zoho
  • Gsuite
  • Danışmanlık
  • CE
  • CX
  • CRM
  • CS