Müşteri Destek Süreçleri

Yeni nesil bir Müşteri Desteği anlayışı için Peranet uzmanlığı yanınızda!

Müşteri Destek konusu günümüzde firmalar için önemi gün geçtikçe artan, eski usül müşteri hizmeti kavramından evrimleşerek hemen her gün yeniden tanımlanan elzem bir konu halini almaktadır.

Bugün zirveye oynayan bütün şirketler, Müşteri Destek yapısının yatırım getirisini anlayan ve bunu kaçınılmaz bir maliyet yerine bir özellik olarak gören şirketlerdir.

Unutmayın! Bir işletme için yeni müşteriler kazanmak kadar mevcut müşterilerinin sadakatini sağlamak da önemlidir.

Modern Müşteri Desteği’nin Özellikleri

Şirketinizin Yüzü ve Marka Güveninizin en Önemli bileşenidir.

Birden fazla kanal aracılığıyla 24 saat yardımı kapsar: e-posta, telefon, sohbet, sosyal medya, bilgi bankası belgeleri, vb.

Şirket çapında hedeflere bağlı bütünsel bilgiler ve analizler oluşturmanızı sağlar:  NPS , müşteri memnuniyeti vb.

Departmanlar arası iş bölümünü ve ortak takibi kolaylaştırır.

Önceliklendirme ve çözüme kavuşturma konusunda etkindir.

Destek odaklı büyümenin önünü açar.

Müşteri destek süreçlerinizde bütünleşik, dijital çözümler kullanma kararınızda Peranet’in uzmanlığı yanınızda.

Her Kanaldan Kusursuz Destek sağlayın!
– Hem müşterileriniz hem çalışanlarınız için,
– Etkili ve kolay uygululamalarla,
– Uzman ekibimizle, size özel tasarlanmış, modern akışlar.

Uçtan uca bir çözüm için neler sağlıyoruz?

E-Posta ve Bildirim (Ticket) Yönetimi

Gelen postaları otomatik olarak Ticket’lara dönüştürün, izleyin, önceliklendirin ve tek bir platformdan çözüme kavuşturun.

Chat ve Mesajlaşma

WhatsApp, Facebook Messenger, Apple Business Chat gibi kanallardan gelen mesajlarınızı aynı platformdan yanıtlayın.

Bulut Telefon Çağrı Merkezi

Bulut Tabanlı Çağrı merkeziyle telefon çağrılarınızı uygulama içinden yanıtlayın. IVR ve Çağrı sıralarıyla gelen aramaları yönetin.

Web Sitesi ve Self Servis

Müşterilerinizin sorularına hızlı bir şekilde cevap bulması için web sitenize SSS, Chatbotlar, Bilgi Bankası gibi özellikler ekleyin.

Sosyal Medya

Facebook, Twitter gibi kanallardaki bildirimlerinizi Yapay Zeka destekli sosyal monitörlerden izleyin.

Ürünler

Freshdesk

Freshchat

Freshcaller

ZohoDesk