150.000’den fazla işletme Freshdesk’e güveniyor

Freshdesk İmkanlarını Tanımak,
Birçok Özelliği Keşfetmek İçin

Demonuzu Hemen Başlatın

Sizi Arayalım

Ad Soyad*
Şirket
Telefon
E-posta*
Müşteri Adayı Kaynağı
M.A. Kaynağı Detay
Ticari ileti almayı kabul ediyorum.
Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Aydınlatma Metni’ni  okudum ve bu kapsamda kişisel verilerimin belirtilen amaçlar dahilinde işlenmesini kabul ediyorum.
Kişisel veri izni
IP
Aydınlatma Metni


Freshdesk Nedir?

Bir web mağazanız var ve mağazanızda çeşitli ürünler satıyorsunuz. Müşterilerinizden ürünleriniz hakkında çok fazla soru alıyorsunuz. Web mağazanızda bulunan e-posta yada telefon numaranız ile size ulaşmak yerine tweet atarak, facebook sayfanız aracılığıyla yada web sitenizdeki temsilcileriniz ile canlı sohbet yoluyla ulaşmayı tercih edebilirler. İşte bu noktada “Freshdesk” tüm çözümleri sunuyor.

Freshdesk Avantajları

  • Farklı kanallardan yürütülen konuşmaları tek bir yerde düzenler.
  • Kullanıcı taleplerinin kaydını tutar.
  • Müşteriler ile daha kolay ve hızlı iletişim kurmanıza imkan sağlar.
  • Müşteri desteği ile ilgili diğer sorunları daha iyi çözmenize yardımcı olur
right2

Freshdesk Müşteri Destek Yazılımı Özellikleri

Ortak Inbox

Bir gelen kutusuyla birden fazla kanaldan gelen destek biletlerini izleyin ve yönetin.

SLA Yönetimi

Farklı iş saatlerine veya kategorilerine göre bilet yanıtı ve çözümü için son tarihler belirleyin.

İşbirliği

En iyi çözümler için, şirketinizin dört bir yanındaki uzmanlarla biletlerin belirli bölümlerini tartışın.

Bildirim Paylaşım

İstekler ile ilgili hızlı çözümler üretebilmek için bildirimleri diğer ekip üyeleri ile paylaşın.

Whatsapp

Whatsapp yoluyla müşterilerinizin isteklerini yönetin. Onları memnun edin, destekleyin ve elinizde tutun

Sosyal Kanallar

Şirketinizin Facebook ve Twitter sayfasından istekleri alın ve bunları yardım masası içinden yönetin.

Üst-Alt Bildirimler

Karmaşık, çok aşamalı sorunları daha küçük alt isteklere bölerek daha hızlı çözün.

Bağlantılı İstekler

Yaygın sorunları takip etmek ve tutarlı yanıtlar almak için ilgili istekleri birlikte bağlayın.

Müşteri Memnuniyeti

Müşteri memnuniyeti raporları ile müşterilerinizin destek yorumlarını öğrenin.

Freshdesk Ücretleri

Filiz Planı
Sınırsız Kullanıcı
$0
Tamamen ücretsiz
Sınırsız Kullanıcı
E-posta Kanalları
Otomatik Atama
Sosyal Kanallar
Bildirim Raporları
ve daha fazlası
Hemen Dene !
Gonca Planı
Kullanıcı / Ay
$ 15
19$ (Aylık Ödeme)
Filiz Planı +
Otomasyonlar
Marketplace
Gelişmiş Raporlar
SLA Yönetimi
ve daha fazlası
Hemen Dene !

Copyright © Peranet Bilgi Teknolojileri