WhatsApp ‘dan gelen müşteri adaylarını çöpe atmayın?

Freshchat, WhatsApp’tan gelen konuşmaları yanıtlamanıza ve yönetmenize yardımcı olur. İleri düzey  bir deneyim için CRM ve müşteri destek sisteminizle entegre edin. Dahası, performansı ölçmek için yönlendirme ve gelişmiş akıllı atama kurallarını kullanın.. 1.5 milyar insanın kullandığı bir platform olan WhatsApp ile müşterilerin size daha kolay ulaşmalarını sağlayın.Bu konuşmaları yanıtlamak ve yönetmek için Freshchat’ı kullanın.  Bu sistem sizin müşterilerilerinize daha hızlı cevap vermenize ve dönüş almanıza yardımcı olacaktır.

1.  Takım performansını ölçün ve iyileştirin

  • Gerçek zamanlı raporlarla müşteri memnuniyetini kalibre edin
  • Takım verimliliğini ölçün, zaman içinde sohbet hacmini artırın
  • İşlem yapılabilir bilgiler edinmek için konuşma eğilimlerini müşteri etiketleriyle analiz edin

2.  Takım performansını ölçün ve iyileştirin

  • Sohbetleri eskisinden daha iyi yönetin
  • Freshchat’taki gelişmiş atama Kurallarını kullanarak, sohbet atama gibi zaman alıcı görevleri otomatikleştirin
  • Konuşmaları, anahtar kelimelerinize ve botunuz tarafından toplanan özelliklere göre doğru aracılara / gruplara otomatik olarak atayın
  • Ayrıca, müşteri temsilcilerinizin iş yüküne ve beceri seviyesine göre sohbetleri otomatik olarak dağıtın

3. Müşterilerinizi bulundukları yerden çekin

Sadece WhatsApp’in ötesine geçin. Web sitenizden, mobil uygulamanızdan, Facebook Messenger’dan ve Apple Business Chat’ten gelen konuşmaları yanıtlamak ve yönetmek için Freshchat’ın güçlü çok kanallı gelen kutusunu kullanın.

Kendiniz incelemek için demo oluşturabilirsiniz.

Uzmanlarımızdan bilgi almak için bize ulaşabilirsiniz.